مرجع کاربردی هوافضا

مرجع کاربردی هوافضا

محلی برای قرار گیری مراجع و کتب رشته هوافضا و همچنین مطالب مفید و متنوع
مرجع کاربردی هوافضا

مرجع کاربردی هوافضا

محلی برای قرار گیری مراجع و کتب رشته هوافضا و همچنین مطالب مفید و متنوع

دانلود کتاب Synthesis of Subsonic Airplane Design , Egbert Torenbeek

کتاب طراحی هواپیمای تورنبیک از جمله مراجع اصلی و قدیمی طراحی هواپیما می باشد که جایگاه ویژه ای بین صاحب نظران طراحی دارد. با وجود قدیمی بودن کتاب دقت علمی و شیوایی آن باعث شده همچنان جز منابع تدریس در دانشگاه های جهان باقی بماند. البته آقای تورنبیک در سال 2013 کتاب جدیدی در زمینه طراحی منتشر نمودند. لذت ببرید. 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب Atmospheric and Space Flight Dynamics , Ashish Tewari

بار دیگر کتابی از مجموعه کتب دکتر تواری را برای استفاده قرار دادیم. این کتاب نیز به مانند کتاب قبلی در زمینه ی دینامیک و مدل سازی اجسام پرنده نگارش شده است. و مهمترین ویژگی این کتاب وارد کردن مدل سازی در نرم افزار متلب و سیمولینک می باشد. لذت ببرید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب Introduction to Flight Test Engineering (Second Edition) Donald T. Ward & Thomas W. Strganac

این بار نیز کتابی در زمینه ی تست پروازی و تخمین پارامترهای عملکردی هواپیما ارایه کردیم. کتاب حاضر از جمله مراجع مرتبط با بحث عملکرد هواپیما می باشد که در مراکز علمی به تدریس آن پرداخته می شود. لذت ببرید. 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب Automatic Control of Atmospheric and Space Flight Vehicles , Ashish Tewari

کتاب حاضر از جمله کتب معروف دکتر تواری در زمینه ی کنترل می باشد. این استاد هندی حوزه ی هوافضا دارای کتب متعدد به خصوص در زمینه ی کنترل می باشد که در کشور ما مورد استقبال می باشند.  این کتاب با در بر داشتن مفاهیم مدل سازی،از فضای ریاضی و ماتریس تبدیل تا پیاده سازی در نرم افزار متلب و سیمولینک گام برمیدارد. این کتاب برای داشجویان گرایش مکانیک پرواز و مهندسی فضایی توصیه می شود. لذت ببرید. 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب Flight Testing of Fixed-Wing Aircraft , Ralph D. Kimberlin

کتاب حاضر از جمله کتب مشهور در زمینه ی کارایی و عملکرد هواپیما می باشد. این کتاب که در زمینه ی تست پروازی به رشته ی تحریر درآمده با بیان مفاهیم عملکرد، به بررسی توانایی های هواپیما می پردازد. هم چنین با ارایه استانداردها و نحوه ی انجام آزمایشات پروازی به مانند یک راهنما عمل می کند. هر هواپیمایی برای دریافت "مجوز نوع" مجبور به گذراندن آزمایشات زمینی و پروازی مشخص بنا بر استاندارد تعریف شده می باشد. امیدوارم لذت ببرید. 

ادامه مطلب ...